Prowadzenie Fanpage jako dodatkowa praca w domu

Facebook, Instagram, Twitter oraz inne serwisy społecznościowe są nie tylko niezwykle popularnymi źródłami rozrywki dla setek milionów ludzi z całego świata, ale również doskonałym narzędziem marketingowym. Konto w jednym lub kilku tego typu serwisach mają zarówno wielkie korporacje ponadnarodowe, jak i lokalne firmy usługowe. Jako że właściciele firm lub osoby odpowiedzialne za marketing często nie mają czasu, doświadczenia lub umiejętności, aby zajmować się prowadzeniem kont na Facebooku, szukają podwykonawców. Tutaj pojawia się szansa na zarobek. Prowadzenie Fanpage jest doskonałą metodą na dodatkową pracę w domu.

Na czym polega prowadzenie Fanpage?

Choć istnieją setki agencji wyspecjalizowanych w social media, to wiele firm nie ma obaw przed zatrudnieniem prywatnych osób, współpracując na podstawie umowy o dzieło. Zasady współpracy są proste i polegają na tym, że jako opiekun konta odpowiadasz za publikowanie postów, kontakt z użytkownikami, reagowanie na pytania czy organizowanie konkursów w mediach społecznościowych. Słowem: kreujesz wizerunek firmy, marki, produkty czy osoby w serwisach typu Facebook.

Zobacz też: Jak zostać grafikiem komputerowym?

Jeżeli dobrze się czujesz w mediach społecznościowych i nie wyobrażasz sobie dnia bez Facebooka, śmiało możesz spróbować zarobić pierwsze pieniądze poprzez płatne prowadzenie Fanpage firmom, markom czy produktom. Choć nie potrzebujesz do tego żadnych dodatkowych narzędzi, to mimo wszystko przyda się inwestycja w profesjonalną aplikację do sprawnej obsługi wielu kont w różnych mediach społecznościowych, która znacznie ułatwia publikowanie i planowanie postów oraz przełączani się pomiędzy kontami

Gdzie szukać zleceń?

Szukając klientów, którzy byliby gotowi zapłacić za prowadzenia konta na Facebooku, warto poszukiwać zleceń na portalach ogłoszeniowych typu Oferia.pl czy Freelancer.com, a także opublikować własne oferty na Allegro oraz OLX.pl. Ponadto jeżeli znasz kogoś, kto prowadzi firmę, a nie korzysta z social media, możesz go przekonać, że warto to zmienić, bo ma to wiele zalet, począwszy od zysków wizerunkowych, poprzez możliwość utrzymywania stałego i obustronnego kontaktu z odbiorcami, skończywszy na bezpośredniej sprzedaży. Jeżeli zauważysz firmę, która zaniedbuje swoje profile w mediach społecznościowych lub w ogóle ich nie posiada, również możesz rozważyć złożenie niezobowiązującej oferty dotyczącej prowadzenia Fanpage na Facebooku.

Zobacz też: Ile można zarobić na blogu? 15 000 zł miesięcznie?

Ile można zarobić prowadząc Fanpage?

Współpracując z małymi, lokalnymi firmami, osoba zajmująca się opiekowaniem kontami w mediach społecznościowych zarabia od 200 do 500 zł. Oczywiście nie ma co się ograniczać wyłącznie do jednego klienta – chodzi o to, żeby mieć ich jak najwięcej, a tym samym zarabiać możliwie dużo. Łatwo policzyć, że przy kilkunastu klientach spokojnie można spodziewać się zarobków przeważających średnią krajową.

Jak zarabiać na blogu?

Jak założyć bloga za darmo?

Odwiedź i polub nas
Oceń